sâmbătă, 22 august 2009

Seara de magnifica inspiratie

Bineinteles,acelasi om,pe acelasi blog cu vocea putin schimbata,la fel de previzibil ca intotdeauna.Lunga pauza,grea saptamana.
S-au intamplat atatea evenimente cat pentru o vacanta plus/minus 2 zile.Pe langa participarea la ziua mea de nastere in vreo 2 zile de musafiri acasa si una in oras cu prietenii mei dragi am avut o luna plina de doctori,de dentistii mai exact.Lungi plimbari pana la cluj,4 ore durand doar drumul,pentru o ameteala de dentist.Problmele au inceput luni...
Trebuia sa ma prezint la 4 in fata cabinetului.Cele 2 ore de drum le-am petrecut ascultand the calling/chilian/compact/vama veche/coldplay -tot ce suna bine si frumos.Am iesit din cabinet asa cum am intrat,razand.Cu parintii complet distrusii de chinul la care am fost supus la extractia nereusita,am continuat sa rad chiar si cand dintele meu se zbenguia sub clestele dentistului...bineinteles,asta a fost in prima zi.
Mi-a disparut zambetul dupa vreo cateva ore dupa anestezie+ un somn destul de sacait/sacadat.Diminetiile+ serile+amiezile au devenit chin,mai ales ca nu puteam manca nimic,nu mai zic ca aparatul dentar mi-a facut gura "ca noua" dupa doar 4 zile.
Am devenit o epava,o epava care plutea pe uscat prin nisipul mangaiat de praf strigand : aratate dracu odata,oricine,dar aratate.Da,bineinteles,nu s-a aratat,oricum nu ma simteam in stare sa-l vad.Ce pana mea,toti plecati,toti dusi,niciunul aici,nimeni la care sa ma plang,sa ii arat cat sufar,cat sunt de singur.Nu de asta aveam nevoie...aveam nevoie sa-mi dovedesc mie cine sunt,aveam nevoie sa ma trezesc,din nou.
Wake up!Au fost destui care m-au sunat sa vad ce fac,cum ma simt si daca am nevoie de ceva,dar eram prea orbit de "durere",care era doar in capul meu,eu am pus-o la superlativ,toate.
si Iata-ma,sunt aici razand ca in momentul intrarii pe usa stomatologului,explodand de increderea in mine si in El.N-a ramas nimic in plus de zis,a fost doar o cura sanatoasa de tot ce inseamna Lume,tot ce inseamna rautatea de afara,de opinii,parerii,decizi.O cura in care am fost stapan pe propria stare de spirit,o cura care mi-a aratat ca sunt Om.Da domnilor,sunt Om si sunt mandru de asta.Ca nu sunt ca voi.Ca nu TAC.Ca vreau ADEVARUL.Ca pot controla ce este in jurul meu si imi pot controla viata,ca pot sa fiu FERICIT atunci cand vreau,ca zbier.
M-am saturat,de voi,de toata rautatea si de oamenii care mi-au zis ca-s prost cand le-am zis ca vreau sa aflu adevarul si ca vreau sa fiu altceva decat cea ce sunteti voi.Nu societatea m-a respins pe mine,eu am respins-o pe ea,acea societate plina de ura,invidie,minciuna,rautate.Sunt multi in aceasta societate care raman acolo pentru ca le este frica de greutatea de a nu fii in ea.Voi unde sunteti?
Am invatat cat e de important sa ai incredere in tine,astfel putand face ORICE.M-ati auzit bine?ORICE!
Stati acolo in rutina voastra si priviti cum sunteti striviti.De ce nu faceti cea ce vreti?Va place ce sunteti?De ce sunteti asa muti?Sau orbi?Sau va faceti ca nu vedeti?Progresati cumva?Toate aceste bullshituri care ni se baga in fiecare zi pe gat.Uitati-va in jur,PROGRESATI?Vi se pare ca LUMEA progreseaza?Cand v-ati uitat ultima oara la stiri?Stiri...furturi,violuri,morti si politica+ natura- toate negative,natura moarta mai degraba...doar tampenii,vi se pare asta un progres?Vi se pare ca va duceti spre luminaaaaa?Spre BINE?Cum dracu sa ne ducem spre bine oamenii buni?Suntem (inclusiv eu) adesea/cateodata sau intotdeauna sclavii proprilor persoane.WAKE UP!
Puteti face orice domnilor,orice,dar trebuie sa deschideti ochii,pana nu e prea tarziu.Sa ii auziti pe cei care merita sa fie auziti,sa ii ascultati pe cei care merita ascultati.Suntem OAMENI si asta e un lucru important,puteti face orice daca va uitati INAUNTRU.
Nu cred ca progresam,ca ne indreptam spre bine daca stam si nu facem nimic,exact cum procedam in momentul de fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu