sâmbătă, 31 iulie 2010

Raspunsuri

Stii..cand ai plecat, doar tu ai reusit sa spui cea ce ai vrut, astfel m-am simtit dator cu niste raspunsuri care trebuie sa mi le dau. Raspunsurile astea sunt pentru mine si iti sunt adresate tie, deoarece doar tu le poti intelege, sunt raspunsurile care mi le-ai dat tu.
Astazi am aflat ca cel mai bun mod de a vorbi cu tine acum este astfel, printr-o oarecare scrisoare electronica.
Tot timpul am fost pregatit ca cineva sa plece, nu conta ca erai tu sau era altcineva. Am dezbatut atat de mult ideea asta in capul meu incat faptul in sine mi se parea un mizilic. Era simplu, cineva pleca si gata. Exact, n-a fost asa simplu. Stiu doar ca timp de 8 ani am reusit sa devin eu insumi o parte din tine, si oricat m-as fi asteptat ca cineva sa plece, n-am luat in considerare acest detaliu important, n-ai plecat doar tu, am plecat chiar eu, aveam impresia ca inca esti aici, ca inca e foarte bine.
N-am apucat sa-mi iau ramas bun asa cum se cuvine. In tot acest timp mi-am dat seama ca sunt puternic, ca am rezistat si am facut fata foarte bine si ca vai mie. N-a fost asa mai...n-a fost asa deoarece atunci cand ai decis ca locul tau nu era aici, noi doi eram deja straini, nu ne vorbeam, nu ne vedeam, nu ne intelegeam si aveam doar vechiile fotografii din trecut pe cand ne cunosteam si dupa care ne ghidam in relatia de zi cu zi. Dupa ce ai plecat totul a ramas la fel, ma gandeam la tine ca fiind la fel de minunata si n-am avut nici o clipa in care sa fiu suparat pe tine sau pe mine sau pe oricine altcineva si n-am inteles de ce, pana acum.Ca eram deja straini pe-atunci, e singurul lucru care il regret. Inainte sa pleci, cand ai plecat si dupa ce ai plecat am ramas cu imaginea aceleiasi persoane minunate pentru ca, mi-ai ramas intiparita in minte doar in acele zile in care decideai sa arati si celorlalti cum esti defapt.
M-am simtit dator, m-am simtit dator sa-ti raspund, m-am simtit dator sa-ti reamintesc ca la biletul dus, poti primi cu putina stradanie si altul intors.
Take care kiddo, you're on your own now.
Daca intelegi macar o singura parte din toata chestia asta, inseamna ca n-ai plecat degeaba, cel putin nu pentru mine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu