luni, 6 aprilie 2009

Tot n-am murit.

Dupa cum ziceam : Se pare ca va urma luni.Din cate stiu inca este luni,deci,sunt aici.Nu's mort,n-am pierdut prea multi neuroni zilele astea in care n-am scris.Bun (Aer in piept).Imi e greu sa scriu,dar, o fac sa nu putrezeasca blogul,nu pentru o neaparata nevoie.O luam cu inceputul deci :

De ce nu am mai scris?!
Foarte simplu.Este aproape cel mai bun semn pe care l-as/l-ati/l-am putea observa.Nu am mai scris dintr-o lipsa de idei si deoarece am dus-o mai bine si mai ciudat ca de obicei.Am citit cateva zile in lipsa calculatorului care se uita la mine pe stand by cum imi petreceam ( in privinita lui imi iroseam) orele bune de viata dand pagina dupa pagina si citind o multitudine de pagini- numele carti e prea putin important.Dupa inistentele unor prieteni am decis sa incep sa citesc Carti Politiste,n-am habar cum is alea,doar ca e bine sa mai schimb din cand in cand,sa dam culoare rutinei totusi.

Care ar fi totusi cel mai bun semn?!
Cel mai bun semn ar fi sa-mi iau adio de la blog,sa scriu de ce naiba l-am facut si care era scopul parcurgerii a 13 (acum 14 articole).Dar mai am putin sa ajung pana acolo.

Va spun sincer ca ma simt bine si in regula,destul de impacat cu mine si cu lumea de dinafara celor 4 pereti care ma inconjoara.Se poate observa clar si la felul cum scriu.Nu mai am ce adauga mai mult aici.
Pentru divertisment ce-ar fi sa dam un ochi aici : http://www.descopera.ro/cultura/4120240-cele-mai-ciudate-50-de-legi-din-lume - Sunt foarte tari frate.

Si dupa cum v-am obisnuit nu se putea incheia ziua/saptamana/luna/anul sau ce va fi pana cand voi posta din nou cu o multime de sunete care sa ne gadile urechile noastre mult prea stricate de galagia la care am fost supusi dupa o zi de luni ( Luni nu poate fi o zi buna ,doar o zi proasta stricata in cel mai bun caz).Dupa cum spuneam -muzica,si suna mai bine decat ati crede

6 comentarii:

  1. numărul 1: E { lovely } melodia 'Dream about me' -- ! <3
    număruil 2: Mă bucur că ai cedat în sfârşit şi te apuci să citeşti romane poliţiste :D după părerea mea, te vor ajuta oleacă... ştii tu... să vezi mai realist viaţa, blabla [iţi zic eu, mama citea cărţi d'astea !]
    numărul 3: Nu cumva să închizi blogul :)
    Dacă e un semn bun faptul că nu mai scrii pe blog... se poate. Înseamnă că ai mai mult timp PENTRU TINE. eu, însă, mă descarc, mă simt mai bine scriind pe blog... cred.
    numărul cinci: :]

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, sunetele de încheiere sînt plăcute :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi inspira foarte multe tristete articolul tau... dk why

    RăspundețiȘtergere
  4. si ai murit pana la urma sau nu?

    RăspundețiȘtergere