sâmbătă, 14 martie 2009

Ce va trebuie?!

Scriu pentru prima oara aici cu scarba.O sambata execrabila,plina de draci si regrete pentru naiba stie ce.Deci domnilor m-am saturat sa-i intreb "ce va trebuie?!" ca numa pentru asta vin,cand vor ceva.In loc sa fiu si eu normal sa ma bucur ca o luat janna locu' 1 la olimpiada de bio pe judetz' si merge la nationala mult visata,stau ca Gheorghe si ma plang.Deci chiar credeam ca vad ceva bun in fiecare om care vine si-mi cere ceva si incerc pe cat se poate sa vad daca se merita faptu' cu : Sentimentul ca am facut un lucru' bun. sau ca sunt folosit daca sunt.A fost asa stupid ca dupa 3 zile sa nu fiu bucuros sa aud ceva de la o persoana si sa o iau la rost si sa-mi frec creierii cand a spus pentru prima oara "plec" si a doua oara sa mi frec si mai tare.N-am inteles de ce,n-am pus suflet atat,si la o adica nu aveam nici o asteptare de la ea,dar mai mult decat creierii,sentimentele s-au facut in toate felurile,de la greata la frica ,de la viziunea asupra unui om ca fiind bun si la antipatia din ziua urmatoare cand il vezi cat ii de stupid "legand sireturi".
Speram ca articolu despre Paler va fi bun,dar a fost cel mai nereusit,foarte putini fiind interesat de el,inclusiv acea persoana care era una care speram sa aprecieze cel mai mult articolu',nici nu stiu daca l-a citit macar.
Pentru prima data dupa mult timp recunosc ca ma simt stupid si ca nu inteleg de ce,cum,unde si de cand.Absolut regret ceva ce inca nu s-a intamplat,sau nu stiu eu ca s-a intamplat.
Nu vreau sa va spun la redevere de data asta,e posibil sa nu mai scriu niciodata aici,depinde cat de viu voi fi data urmatoare.
Nu stiu daca mai astept ceva,mintea mea imi spune ca eu defapt nu am asteptat niciodata ci doar am sperat,ca totul e o fantezie a imaginatiei mele,ca nu exista cea ce astept,ci doar sper ca exista.Sper din tot sufletul sa nu fie asa...si acea persoana sa fie bine si daca va voi sa plece fara sa-mi spuna nimic si sa taca,s-o faca pentru totdeauna,dar macar sa fie fericita...
Si in sfarsit...inca astept.

Un comentariu: