duminică, 15 martie 2009

Se pare ca va urma luni.

"M-am călăuzit o vreme după principiul foarte discutabil că orice fericire e bună, numai fiindcă e superioară plictiselii şi a golului..."
Absolut un weekend dificil in care la finele lui,adica azi, am ramas si fara acea greata.Ore scurte,minute lungi,zile frumoase si momente oribile,secunde care te izbesc,weekenduri care se sfarsesc cu acea senzatie de mini vacanta care dispare odata cu gandul ca maine urmeaza o noua zi de munca,urmeaza altfel de ore decat le-ai avut in weekend,facand posibila o altfel de rutina.Cat despre rutina care ma punea la incercare zile trecute,a trecut,facandu-si prezenta o alta care pare a fi mai blanda.
Lipsa prezentei unei persoane care inca mi-e draga si nu stiu de ce,m-a facut sa realizez cat de mult s-a putut schimba acea persoana in decurs de cateva luni.Acea persoana s-a dat naibi,mai degraba m-a dat naibi si a plecat,doar ea stie unde cu ai ei.In schimb o alta persoana pleaca incet...la fel ca celelalte.
Am zis si am mai zis-o : eu nu plec niciunde si la cat sunt de incapatanat o zic ca n-am facut-o nicodata,ci doar ei au plecat.
Noptile au devenit insuportabile,la fel si zilele.Sentimentul ca pielea ti smulsa si ca nu poti sa o duci mai departe ma face sa intru intr-o lunga convalescenta si sa-mi amintesc cat de asemenea au fost ultimii doi ani,dar pana la urma au fost atat de diferiti.
Am trecut de la gretos la stupid,la oribil.Soarele si imaginea unei primaverii care intarzaie ma face sa stau inca aici si sa scriu,scopurile pentru care a fost creat dansu',adica acest blog,se prafuiesc pe zi ce trece el insusi,impreuna cu mine incercand sa opunem rezistenta asupra rutinei si oameniilor rau voitori.Am inceput sa cred ca aceasta lupta e inchiupita de mine si ca afara nu e nimeni in stare sa opuna rezistenta,deoarece n-au pentru ce sa opuna,luptandu-ma cu vantul insusi,care si el a inceput sa dispara din viata noastra,well - vine vara doar.
Altceva mai bun decat atat n-am gasit sa ascult in aceasta duminica de martie,terminandu-se o noua saptamana destul de rece de martie,disparand alti oameni buni din zilele noastre,o parte din trecut si probabil aparand noi dorinte pentru viitor.Dar...prezentul este cel mai adevarat viitor,iar nici un adevar nu va fi vreodata pur.
PS: Daca va simtiti bine nu va deranjati sa apsati "play" la melodia de mai jos,nu se merita,oricat de frumoasa ar fi...mai bine ramaneti cu regretul ca n-ati ascultat-o,decat sa nu va simtiti la fel de bine ca la inceput.

Nu zic la revedere,oricum nu cred ca am cui,deoarece numarul commenturilor este de 1 per articol.Macar din cand in cand...mai puteti scrie ceva,o indrumare sau o parere,pentru mine macar!:)

7 comentarii:

  1. La mine inca nu o venit primavara (propriu si figurat).Mai, mi-as dori sa postezi intr-o zi ceva pe blog si sa ai soare-n suflet..sau macar sa fi vesel:D optimist..si acea persoana daca e "acea" persoana, acum face parte din trecut.nu are rost sa o aduci in prezent.S-a schimbat..nu ai ce sa-i faci pentru ca practic nu te mai leaga nimic de ea.Ma rog asta e parerea mea:-??.poate ma insel.poate nu vorbim de aceeasi persoana.da mi am dat cu parerea:D

    RăspundețiȘtergere
  2. don't worry -- oamenii te citesc, chiar dacă nu comentează !
    :)
    o săptămână plăcută, vivi !

    p.s.: green day -- veşnica melodie

    RăspundețiȘtergere
  3. asa e... unii citesc tot ceea ce scri aici...tot timpul:D

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur ca aud asta...ai putea sa-mi zici confidential cine esti!? Sa stiu cu cine vorbesc...!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu conteaza comentariile, conteaza ceea ce scrii, si ce impresie dai cititorilor. E adevarat, ca mai multe comentarii la un subiect, parca infloresc putin atmosfera.

    RăspundețiȘtergere
  6. pot sa comentez si eu? eh, uite ca pot :))
    mno, despre rutina.. toti trecem prin asta, e ceva inevitabil.
    persoana aceea.. dispare? maybe he/she'll come back. MAYBE.
    blogul? multi il citim, desi nu comentam.
    parerea noastra? ne place, altfel n-am mai citi!
    bye, bro! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. da.uni citesc tot timpul ceea ce scrii tu aici.si abia asteapta sa scri din nou.!

    RăspundețiȘtergere