miercuri, 11 martie 2009

O zi mai mult decat stupida.

N-am mai simtit nevoia sa postez aici,nu c-as avea unde sa postez altundeva.Poate n-am postat din simplu motiv ca n-am stiut ce,dar mai important este ca ma aflu inca aici,probabil la fel de viu cum eram cu cateva zile in urma si ca reusesc sa dezvolt mai mult de o idee pe blogu' asta atat de anonim.
Zilele astea au fost incredibil de stupide si penibile din toate punctele de vedere.Pe langa rutina infecta au mai intervenit zile proaste ale domnilor profi' care au fost extrem de bagati in priza si stresati.Astazi a fost o tampenie de campionat al scolii unde n-am reusit sa facem nimic,toata lumea era foarte fericit ca vede o porcarie de meci atat de plictisitor.Cativa din profi' nici macar n-au venit la ore din probleme pe care numai ei le stiu.A trebuit sa stau si mai multe ore cu cei care leaga sireturi,care de asemenea coboara sub nivelu' marii cu intelectul lor atat de magnific.
Domnilor m-am saturat de oameni cu 3 fete care nu stiu cum sa faca sa o arate si pe a 4-a,stiind sigur ca nu-s singur in situatia asta,dar deja e prea exagerat.Profitorii de naivitate la fiecare colt domne' ce sa le fac decat sa nu-i mai bag in seama?E foarte prostesc sa nu bagi in seama un om langa care stai 6 ore si sa nu schimbi o vorba cu el sau ,nici macar, sa il observi.
In schimb ma multumeste faptul (sau nu) ca mai este un sfert de an scolar si s-a mai dus naibi un an fara sa progresez in altceva decat in niste materii elementare.Majoritatea celor din anturaju' meu foarte restrans au prins radacini si au ajuns ,parerea mea, unde se afla majoritatea umanitatii in zilele astea,bineinteles undeva foarte jos.
Ea n-a mai aparut,nici macar un semn ca ar mai aparea.Paler zicea ca e mai important sa astepti pe cineva decat sa astepti un tren.Dar de Paler o sa vorbesc altadata,si cat a contribuit el la faptu' ca inca sunt aici si scriu.Imi amintesc noptile petrecute citind cartea sa : Viata pe un peron. E cartea mea prefarat domnilor,pentru simplu fapt ca a fost una din singura carte care am citit-o mai mult decat atent,adormind cu ea in brate.Se spune ca (virgula de rigoare) : Cand nu ai nimic,orice altceva ti se pare totul.Asa a fost cu aceasta carte,am savurat-o 3 luni si inca o fac.O sa va povestesc in zilele urmatoare,cand voi avea macar putin din inspiratia necesara sa o fac...
Intre timp cu ajutorul colegei si bunei prietene alle* am redescoperit o melodie care mi s-a parut ca o stiu de viata si o ascult de cate ore bune ( in afara perioadei in care am fost la scoala) pentru ca oricum simt ca nu e cea ce am nevoie si se va pierde foarte repede intr-o arhiva prafuita din capu' meu ramanand doar o melodie simpatica trebuindu-mi poate,foarte multa vreme sa o ascult in felul in care am facut-o astazi si o voi face probabil zilele urmatoare.Dar mai avem pana atunci,prezentul fiind cel mai adevarat viitor,probabil singurul viitor adevarat.
Iata melodia : Ar fi frumos daca ati putea sa o ascultati si sa o simtiti in felu' in care o fac eu,dar deja va cer prea mult.La revedere pana data viitoare,sa speram ca va fi o data viitoare.
Va rog din nou,incercati sa lasati un comment sa stiu si parerea cititorilor.Multumesc.

2 comentarii:

  1. //'Hey there Delilah' - - - melodia mea de "la revedere" home...
    Nu am timp să comentez despre ce ai scris, dar am sorbit fiecare cuvânt al tău. Really, ai o manieră faină de a scrie :).\\
    cică "o colegă şi o prietenă bună" alle*.
    * yoooooooou >:P asta sunt eu?
    * ;;) da.

    RăspundețiȘtergere
  2. doamne cat ma bucur ca scrii^:)^..si probabil( adica se vede) ca te ajuta..sunt persoane care te asculta si lucrul asta o sa ti l repet pana iti intra in cap.tu chiar scrii..bine..frumos..si ceea ce scrii are o anumita semnificatie mereu.ma rog pentru mine.adica iti dau dreptate cu oamenii cu 'enspe mii de fete si cu profitorii si cu rutina.e perfect adevarat.:-??.sa scrii in continuare ca iti sta bine:D:-w

    RăspundețiȘtergere