marți, 17 martie 2009

Se pare ca va urma joi.

M-am gandit vreo 2 minute ce titlu' mi s-a potrivi.Luand in calcul ca nu scriu prea des pe acest blog am ales sa scriu in loc de miercuri joi.Chiar nu-mi place cum suna "miercuri",joi e mult mai ok.Joi si luni,poate si vineri.Nu ma intrebati de ce joi,probabil v-as raspunde sec : De ce nu!?
Duh.Din nou aici,dupa o absenta caracteristica ma aflu aici domnilor,si scriu...si-mi caut inspiratia de mult pierduta.Am ramas cu aceiasi melodie in cap : Green Day - Boulevard of broken dreams.
Zilele au devenit mai putin insuportabile,noptile fiindu mare problema.Am dormit execrabil azi noapte,vise tampite pe care din fericire le-am uitat.Ca si cum cineva ar fi fost langa mine si ar fi vorbit toata noaptea,iar eu l-as fi ascultat in somn.N-am chef,n-am inspiratie,mi-e greu sa scriu.Sper ca niciodata sa nu ma rezum din lipsa de spatiu sau de timp la povestirea unei zile de la inceput pana la sfarsit cu punctul culimnant la o ora anume.Mai bine aberez 15 minute decat sa scriu asa ceva.
Totul e asa normal,e prea normal,aceasta normalitate fiind atat de anormala si de aiurea,absolut stupida.Cand totul e prea normal ceva nu este in regula.Vremea nu-i normala,inca imi doresc sa vad caldura pe aici,sa pot umbla ca orice om botezat in tricou si nu cu o mie de bluze pe mine.
Damn it.Nu mai pot,ma intorc maine dimineata,poate zeii vor avea mila de inspiratia mea si mi-or vor dat inapoi.Duh.Noapte buna.

Un comentariu:

  1. da.sigur tio va da inapoi.>:D<
    ai incredere>:D<
    si o noapte buna iti doresc>:D<

    RăspundețiȘtergere