sâmbătă, 7 martie 2009

O alta seara

Aceiasi seara se desfasoara de un timp incoace.Nimic nou,nimic bun,nimic interesant.Aceiasi rutina infecta domnilor.Urasc rutina infecta si imi dau seama ca eu fac parte din ea,ca eu o produc.Defapt realizez doar pe jumatate asta,sunt prea comod sa fac ceva sa schimb aceasta rutina infecta,mult prea infecta.Stau si scriu si ma minunez ca o fac,ca in sfarsit am scapat de acea frica de a scrie,acea frica de a fi vazut...steaua mea cred ca a disparut,cred ca era Luceafarul...oricum nu cred ca mai e acolo,nu vreau sa o mai vad prea curand - cred ca ma simt destul de bine si fara ea.
In continuare o astept sa intre pe usa si sa-mi spuna ce s-a intamplat.Nu a aparut...aceasta este doar prima din acele "ea".Este o ea pe care o consider doar un prieten.
In continuare o astept si pe cealalta,cea adevarata.Am impresia si sper ca o caut si ca o vad...poate ca ea chiar acum vede ce scriu,sau poate imaginatia mea a luat-o pe un meleag SF.Cine stie unde este...in orice caz cred ca sunt sigur ca nu e in apropiere,oricare ar fi ea. Pana cand se va face vazuta.
Revenim la aceasta seara,simt ca au trecut 2 ani de cand a inceput "my first love".In orice caz s-a si terminat,nu e momentul de regrete si de reveniri in trecut domnilor.Imi pare bine ca sunt la fel de viu cum am fost si atunci si ca nu sunt undeva mai jos,sub media umanitatii.Defapt nu ma vad niciunde pe aceasta scara a umanitatii,probabil pentru ca mereu am fost mai jos decat m-as fi asteptat sau mai jos decat as fi vrut sa ma vad,sper doar sa fiu unde trebuie.
Pana atunci ramanem in aceasta seara cu o superba melodia a celor de la Coldplay : sper sa va placa.

3 comentarii:

  1. ok, nu stiu cu ce ar trebui sa incep. toate vietile noastre sunt monotone.. :) si da, ar trebui sa incerci sa faci ceva ca sa scapi de asa-zisa "rutina infecta" .. tii minte ca ti'am dat ceva idei, si nimic nu ti'a placut?:))
    think about that again :]
    [cat despre piesa, e una dintre putinele care imi plac de la coldplay :D]

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci...eu sunt doamna...ba nu.:-? eu sunt fata.bine ca ai inceput sa scrii^:)^ sper numa sa nu devina si blogu o rutina plictisitoare..ca doar tu de ganduri si idei nu duci lipsa is sigura^:)^.nu uita k is oameni care te asculta si care apreciaza.oricand.oriunde.si in privinta rutinei..cred ca asa se explica cel mai bine sentimentul acela mizerabil care ma cuprinde din 10 in 10 minute^:)^ si ma face sa nu ma mai suport.keep writin'.pentru ca vrei.si pentru ca poti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu renunţa la blog !
    Scrie, scrie, scrie!

    RăspundețiȘtergere