miercuri, 18 martie 2009

Se pare ca va urma joi(V2).


Finally.Sunt aici,mai relaxat si cu o portie din inspiratia mea primita inapoi...cel putin pentru o vreme.Dupa o noapte mai relaxanta,cu 9 ore de somn m-am gandit sa ma tin de promisiune si sa revin.
Orele de scoala mi se par cele mai aiurite.Trec greeeeeu,si greeeeeu si foarte greu cateodata.Ore la care stateai inainte si nu faceai nimic,s-au schimbat asa de mult incat acum facem mai mult decat faceam la o materie elementara inainte.Duh.Ingrozitor cu scoala asta,o gramada de teste si cerinte de la profi' mari,atat de mari incat nu te poti impartii,si nu cred ca sunt prea multumiti.
Weee.
Postez pe blog de mai bine de o saptamana si ceva si am ajuns pe la vreo 400 de vizitatori de care sunt mandru.
PS: Inspiratia mi-a fost furata din nou.
PS2: M-am reapucat de citit Viata pe un peron de Paler.
PS3: Cartea e absolut la fel din cate am citit,o traiesc la fel cum am trait-o si prima data.In schimb am fost mai atent la decalogul cu cele 10 porunci ale profesorului...am uitat,nu le stiti.Se baza pe : Sa astepti oricat,Sa astepti orice,sa nu uiti ca orice asteptare e provizorie chiar daca dureaza toata viata,repeta ca nu exista pustiu;e doar incapacitatea noastra de a umple golul in care traim.E vorba de "profesorul" de istorie care visa sa devina pe rand pustnic,judecator si avea ca hobbyuri ciclismul,sahul,muzica si din nou tot ce tinea de lege si Judecata,care a ajuns pe un peron de gara dupa...Eh.Va e destul,nu aveti decat sa va apucati de carte.
PS4:Inspiratia mea n-a fost furata niciodata,eu singur am lasat-o sa fie asa.
Se pare ca va urma joi...

3 comentarii:

  1. pff .. imi place de tine azi.tre sa fii asa mai des :)

    RăspundețiȘtergere
  2. - - - bro
    * i'm waiting for your new post . . .
    . . . pe cand o sa ai inspiratie { ;;) }
    - - si you'll find it !
    - pentru ca ti-am gasit melodia {Island in the Sun}
    - - - si pentru dedicatia cealalta
    [ http://www.youtube.com/watch?v=VhZfvw2pLuc ]
    [[[{{{ gotta go ! duminica placuta, bro ! >:D< }}}]]]

    RăspundețiȘtergere