sâmbătă, 7 martie 2009

Nou in aceste meleaguri.

Oh,da!Dupa multe zile in care m-am plictisit teribil m-am hotarat ca am nevoie de ceva nou,nu domnilor,nu hi5 si nu chat am vrut sa fac din blogu' asta pe care il numesc "mizerie".De ce mizerie?De ce nu?Pur si simplu o sa scriu aici orice imi trece prin cap si il voi putea sterge cand va vrea creieru' meu,uite "diaia" mizerie.Dupa nume stiti prea bine cine is,cei care au o vaga parere despre mine si cred ca m-au vazut de 3 ori si si-au dat seama cat sunt de nebun.Nu domnilor,mai aveti destul pana sa vedeti defapt cat sunt de nebun,ca la final sa va da-ti seama ca n-am nici cea mai inutila legatura cu acest cuvant.
Sau sa realizati de ce exista defapt blogu' acesta.Dupa cum stiti ma aflu aici de astazi,deci blog nascut pe 07.03.2009 -La multi ani dansului de fata si sa speram ca va sta in picioare cat mai putin,astfel incat sa nu mai am nevoie sa scriu aici.
Pana in ziua in care cuiva ii va pasa de ce scriu si pana in ziua in care blogu' isi va indeplini menirea n-am decat sa va urez Bun venit in lumea mea,mult prea diferita de a voastra dar aceiasi.

Un comentariu: