luni, 9 martie 2009

Fara inspiratie,fara ratiune.

Ieri am fost foarte razvratit asupra acestui blog care mi se parea absolut inutil si pentru moment mi-am dat seama ca nu-si va indeplini niciodata scopul.Am decis sa-l sterg,dar m-am pierdut prin prea multe solutii de selectat pentru a gasi odata porcaria de propozitie "Stergeti Blogul?!" .N-am gasit-o slava domnului si iata ca ma aflu din nou aici,postand vorbe'n vant.
Astazi o zi mai mult decat idioata,auzind o parere care m-a facut tablou despre aceasta mizerie.A fost luata in ras de multa lume pentru ca este o "mizerie".Mai nou intelectul unora ii duce in a rade de un simplu cuvant caruia,bineinteles, nu-i va intelege intelesul in propozitia "O mizerie de blog".Omg.In rest au mai trecut 6 ore care au parut de-a dreptul inutile si in care n-am facut mai nimic,nici de telefon nu mi-a ars.
Deci domnilor care se apuca de ras cand vad titlu' le doresc multa sanatate si spor la legat sireturi.
In concluzie blogu' imi e indispensabil azi chiar daca ieri nu stiam cum sa scap de el.Totusi inca ma gandesc daca o sa inteleaga cineva vreodata de ce naiba scriu aici,sau de ce naiba se numeste "mizerie".In orice caz,daca o va face cineva acela va fi omu' meu.
Rutina infecta predomina in continuare : Nimic nou.nimic bun nimic interesant.Acelasi stari,acelasi persoane,acelasi ore infinte care se intind pana iti creaza o stare de greata.
Atat am avut de spus azi,ne auzim data viitoare.
LE: daca tot citi nu va fi greu sa lasati si un comment,sa stiu ce parare are poporul...:)

3 comentarii:

  1. 1.You're creeping me out.
    Why?
    :] Paiii..... citeste "Veronika decides to die".Poate nu-i pe placul tau.Dar sa vezi ce poate monotonia din zilele tale sa iti faca.

    Bineinteles nu fa asta.Doar ce? Dar no.

    Treeeebuie sa iesi din starea asta.Semnul exclamarii.

    You' sound like a lifeless puppet,and that's just sad.Where's your bloody energy? Where has it gone to? Wondering around!?


    Oh yeah... :| Just get out of this phase...

    RăspundețiȘtergere
  2. heeeeeeeei.
    nici eu când vin să te stresez nu-ţi alung monotonia ??? nici când râââzi de mine ???

    RăspundețiȘtergere